In welke stand kan ik de gopro het beste zetten? (silver edition)

Ik ga binnenkort mountainbiken in de ardennen. Ik wil de gopro op mijn helm zetten. Ik ga dat doen in de stand 720p en 120fps. Wat is het beste hem in narrow medium of wide zetten? Aangezien wide vaak bolvormige beelden geeft?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Ik zou hem in narrow of medium zetten, wide is in foto's nog wel te doen, maar in filmpjes vaak irritant. Helemaal als je aan het mountainbiken bent en dus een aardige snelheid hebt. De randen gaan namelijk in het filmpje veel sneller, hierdoor krijg je gekke vervormde en wazige beelden waar je niet prettig naar kan kijken.

Probeer het anders even door met je gopro door huis te lopen, het filmpje van een paar seconden op je computer te zetten en even te bekijken. Ren even de trap af bijvoorbeeld (dan hobbel je ook op en neer én heb je een vaartje, net als op je mountainbike).

Als je dan tevreden bent met wide moet je dat vooral doen, maar ik schat dat medium het prettigst 'veel zicht' en 'duidelijk beeld' combineert. (Narrow kijkt het prettigst denk ik, maar dan heb je weer minder omgeving).