Wie kan mij vertellen welke camera video opnames kan maken met meer als 200 fps?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Casio exilims kunnen erg goede high speed opnames maken voor weinig geld tot 1200 fps. De EX F1 is de classic, maar er zijn ook nieuwere modellen met deze mogelijkheid. Ik geloof dat de nieuwere modellen (EX FH100) nu ook al zijn uitgefaseerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De Phantom series camera kan tot 650.000 frames per seconde opnemen... neem wel een dikke portemonnee mee....

Zie: bron