De voorcamera van mijn iphone 4s is vrij wazig, weet iemand hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?

En hij is niet vettig ofzo! Gewoon schoon scherm.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's
2K

Antwoorden (3)

Misschien zijn er stofjes onder gekomen. Kun je een iphone makkelijk open krijgen? (zo niet graag door een ervaren reparateur laten doen). Vaak is er iets op de lens gekomen als het wazig lijkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm ik geloof ik dat het glas van een iPhone niet zomaar eraf kan... Maar ik heb er niet zoveel verstand van
Ik heb zelf ook een apple,
Bij mij is het meestal zo dat ik even moet wachten voordat hij scherp stelt en als hij het dan nog niet doet dan kan je tikken op het scherm op de plaats waar hij moet focussen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is gewoon zo. Ik heb zelf ook een wazig camera gehad. Trouwens is dat ook zo bij de iphone 5 want mijn zus heeft die. Ik moet toegeven die iphones zijn prut mobiels. Mijne werkt heel goed ik heb een galaxy core. Dus die wazige camera blijft
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik moet je zeggen dat ik mijn iPhone niet als een prutsmobiel ervaar. De camera is haarscherp en ook over de andere functies ben ik zeer tevreden. Ik verdenk je ervan mee te doen aan die ongenuanceerde hype bij sommige smartphone-bezitters om elkaars telefoons (iPhone vs Android-toestellen) af te kraken en die van henzelf op te hemelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij iPhone vs Android krijg je altijd te maken met een win-win situatie. Android-telefoons zijn goedkoper, maar iPhones zijn makkelijker. Ik heb zelf liever Android, maar als ik een iPhone zou krijgen zou ik dat geen enkel probleem vinden. En wanneer Apple iets toevoegt, voegt Android het ook toe maar dan vaak verbeterd, zodat smartphones dus in feite steeds makkelijker worden.