Hoe kan je Nederlands als gebruikstaal toevoegen op een Sony DSC-HX300 camera?

Heb Sony DSC-HX300 gekocht bij eGlobal Central (Europe). Bij instellen van de taal blijkt er geen Nederlands als keuze. Hoe kan Nederlands naast de bestaande talen (Engels, Frans Spaans e.d.) op de camera worden toegevoegd?

Helpdesk van Sony geeft aan dat het toestel is geprogrammeerd. En dat Nederlands toevoegen niet kan? Je zou zeggen een wel aanwezige taal (bijv. Turks, Arabisch, Japans) er af en Nederlands er op. Dat zou toch moeten kunnen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Als deze niet beschikbaar is en de helpdesk zegt dat deze niet komt, dan kun je dat zelf niet doen.
Misschien heb je nog recht van terugsturen en kun je een ander (gelijkwaardig) toestel uitzoeken met wel een Nederlands menu.

Tenzij je een hele goeie programmeur bent en je dit toestel gaat jailbreaken net als ze met telefoons wel doen. Ik zou het risico niet nemen.