Hoe houd ik de Ipad tijdens het filmen, zodat de opname op de laptop goed afgespeeld kan worden en niet op z'n kop?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's
Cryofiel
10 jaar geleden
Als je bij een proeffilmpje merkt dat het op z'n kop staat bij het afspelen, moet je de iPad precies andersom houden bij het filmen.
paulus811
10 jaar geleden
De ipad 'weet' wat de juiste houding is en slaat een filmpje nooit op z'n kop op. Er is dus geen probleem.

Antwoorden (1)

Dit maakt in feite niet veel uit want in de stand waarin je op dat moment zit zal hij opnemen.
Echter als je tijdens filmen je beeld gaat draaien dan kan deze wel eens in de war raken.
Ik zou de iPad in de lengte houden.