Is het mogelijk om een tenvis ip camera dag en nacht aan te laten ? voor beveiliging aan m,n huis?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat bedoel je zonder bestaanrecht, en als het bijvoorbeeld een beetje warm word de adapter ofzo wat moet ik dan doen gewoon aan laten staan ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon aan laten staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alles gaat een keer stuk. Het een wat eerder dan het ander.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat het stuk gaat weet ik wel, maar ik hoop dat ik er ongeveer een jaar of 2 mee kan terwijl het 24 uur aan staat
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hopen is goed, niemand weet hoe lang het mee zal gaan.
Hoeveel garantie zit erop? Die dingen zijn wel gemaakt voor 24/7 observatie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alle adapters worden warm, de een meer dan de ander.

Antwoorden (2)

Ja, als een IP-camera niet dag en nacht aan kan staan is het een apparaat zonder bestaansrecht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan ik heb er nu 6 stuks. En die draaien al 2 jr 24/7.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ik heb er 1 van 40 euro een IP camera best een goeie van tescam is dat ook vergelijkbaar als die van jou ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja deze kosten 50 euro p stuk