Hoe krijg ik zonder kabel mijn foto's van mijn interne geheugen van mijn camera

Ik heb per ongeluk foto's gemaakt zonder dat mijn kaartje in mijn fototoestel zat (samsung S760)Als ik nu mijn kaartje er weer in doe staan die foto's er niet bij... hoe kan ik die gemaakte foto's op mijn pc krijgen?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik zie ze niet als ik mijn kaartje in mijn camera stop..dat is het vreemde, haal ik het kaartje er weer uit en druk dan op foto's laten zien dan zie ik ze wel....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's
2.2K

Het beste antwoord

Ik denk dat je daar echt een kabel voor nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

je camera aansluiten op je computer

Toegevoegd na 28 seconden:
op kijken of je met je camera foto's kunt verplaatsen naar je kaartje

Toegevoegd na 46 seconden:
op=of
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het makkelijkste is via het menu op het fototoestel de foto,s te veplaatsen van je interne geheugen naar je sdkaartje dan lukt het wel
14 jaar geleden
Als je zeker weet dat er nog ander geheugen in je fototoestel zit dan enkel het geheugenkaartje, dat er dan in het menu van je toestel een optie zit om de foto's van het ene geheugen naar het andere te verplaatsen.

Maar ik denk dat er geen foto's meer zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat wanneer je je camera aan de PC hangt zonder de geheugenkaart erin dat je in de verkenner de foto's in het interne gegeugen te zien krijgt. Selecteren, rechtsklikken en kopieren naar de PC.