Hoe vind ik een digitale compactcamera door mijn wensen aan te klikken?

Voor de vakantie wil ik graag een digitale compactcamera. Ik heb een aantal wensen maar zie door de bomen het bos niet meer. Is er een site waar je gewoon kunt aanklikken wat je wilt? Of heeft iemand andere tips? Als ik een toestel heb gevonden en ik kijk bijvoorbeeld bij reviews is de ene keer de bediening onhandig, de volgende keer zijn de foto's toch niet zo mooi als op het scherm. Hoe kan ik de beste keus maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (3)

Tweakers heeft altijd een hoop multi-aanklik mogelijkheden + gebruikersreviews + soms site reviews + prijsvergelijk.

http://tweakers.net/categorie/436/compactcameras/producten/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op www.kieskeurig.nl kan je allerlei keuzes maken en ook zien waar de camera van jouw keuze het goedkoopst is. Verder is er ook een toelichting over de achtergrond van bepaalde keuzemogelijkheden.
Managementsamenvatting: ga voor een camera met een grote beeldsensor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dpreview is wereldwijd de beste site om camera's te zoeken en te vergelijken. Daar moet je dus zijn voor een (objectief) advies.