Is het mogelijk als ik een foto maak met mijn Nikon Coolpix P510 dat ik ze dan gelijk kan zien op de laptop?

Ik heb een soort studio maak zo graag willen als ik een foto maakten dat ik ze gelijk kon bekijken op de laptop, nu moet ik iedere keer de sd kaart er in en eruit halen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Bij mijn camera werd een CD'tje geleverd met software voor op je laptop. Daarmee kun je je camera op afstand (via de USB-kabel) bedienen, meekijken met de zoeker en dus ook meteen je foto's overhalen naar de laptop.

Voor NIKON Coolpix schijn je "NIKON Camera Control Pro" nodig te hebben.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Handig, ik was ook naar zulke software op zoek. Maar ik zie dat er dus een 30 dagen probeerversie is. Weet je toevallig ook hoeveel de volledige versie kost?

Andere antwoorden (1)

Het is inderdaad mogelijk via een kabeltje. Je hebt een HDMI, video out en USB aansluiting op de camera. Afhankelijk of je laptop ook een HDMI aansluiting heeft kan je hiermee je foto laten zien op je laptop. Hiervoor zijn er verschillende soorten op de markt. Dit omdat je camera waarschijnlijk een mini HDMI aansluiting heeft. Je kunt de foto's hiermee niet direct op de laptop zetten (opslaan). Met je USB-uitgang kan dit wel. Hiervoor heb je waarschijnlijk al een kabeltje. Voor het gebruik in je studio zou je dan een langere moeten aanschaffen.