Hoe pas je de time-out scherm aan van een Nikon D3100 spiegelreflex camera?

Ik weet niet hoe je het precies noemt, maar van mijn spiegelreflexcamera van Nikon D3100 gaat het beeldje heel snel weer op zwart zodat je het menu niet meer kan zien zeg maar. Op internet kom ik er niet echt uit of je dat kan aanpassen en in de handleiding ook niet. Iemand enig idee hoe dus je beeld van de camera langer aan blijft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
4.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.gebruikershandleiding.com/Nikon-D3100/preview-handleiding-273012.html (download) http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20120801145957AAWZqYn

Het beste antwoord

AUTO OFF timer

menu button -set up menu
This option determines how long the monitor remains on if no operations are
performed during menu display and playback (Playback/menus), while
photographs are displayed in the monitor after shooting (Image review), and during
live view (Live view), and how long the exposure meters, viewfinder, and information
display remain on when no operations are performed (Auto meter-off ). Choose
shorter auto-off delays to reduce the drain on the battery.
Choose the length of the shutter release delay in self-timer
mode (054).

Toegevoegd na 49 seconden:
sorry kon de nederlandse vertaling niet vinden maar het staat in je handleiding