Ik heb een Sony HandyCam, ik wil hiervoor een statief kopen waar kan je heel goedkoop en snel een statief bestellen?

Ik heb zo'n 1tje niet precies die maar lijkt erop :
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/SONY-HDR-CX250-Zwart,10259,350671,335249.html

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
1.2K

Het beste antwoord

Inderdaad Handycams zijn niet zwaar.. koop dus een statief die een beetje zwaar is en een goede soepele kop heeft(balhoofd)... ik zou zeggen koop een sony statief.. deze zijn wat duurder maar bevatten ook de mogelijkheid om te zoomen met je statiefhandvat!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor een handycam heb je geen duur statief nodig. Wel een beetje zwaar, anders zijn je beelden nog niet gestabileerd.
Ik zou zeggen bol.com, bij de meeste, goedkope statieven heb je ze dinsdag in huis als je ze vandaag of morgen bestelt.