Is er een app beschikbaar die een gecombineerde autocue en camera is?

Ik wil dus een autocue(zoiets als DV prompter) in combinatie met een camera, zodat ik kan lezen en tegelijkertijd kan worden gefilmd. Een beetje zoals het nieuws dus, maar dan zonder camera achter het glas.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Nee die is er niet, in ieder geval niet gecombineerd. Je hebt op de iphone wel autocue programma's (mPrompt, OnCue Prompter etc) maar niet waarbij je ook tegelijk kan filmen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Hier wel een andere manier: http://www.youtube.com/watch?v=Aewr_RbBhVQ