Staan er ook nummers van klanten van andere firma's in de telefoongids?

De telefoongids bevatte oorspronkelijk alleen nummers van klanten van KPN, want er waren toen nog geen andere firma's die telefoon aanboden. Maar die zijn er nu wel, bv Ziggo. Staan die nummers nu óók in de telefoongids? (zowel op papier als op internet?)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Mobiele nummers van andere aanbieders komen er sowieso in te staan als je dit aangeeft bij het afsluiten van een nieuw abonnement.
Ik ga er dus vanuit dat vaste nummers dan ook worden opgenomen in de telefoongids. Je zal dit wellicht wel moeten aangeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor, in de nationale telefoongids kan alles vermeld worden van alle aanbieders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je eerder kpn had en later bent over gestapt kun je gewoon aangeven bij de nieuwe aanbieder dan wordt het automatisch vermeld.