Waar kan ik goedkoop en goede kwaliteit een accu EN-EL9 voor mijn nikon D60 kopen?

Ik ga op reis dus wil er graag 2 bij kopen. Ik heb er een bij subtel.nl gevonden van Cellonic van 11.95 maar vraag me af of dit wel een goede is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
1.6K

Het beste antwoord

Nette prijs, ziet er goed uit.

Wat je zou kunnen doen is met een voltage-/multi-meter de batterij doormeten of deze de juiste voltage heeft; dat ik het belangrijkst (voor je camera).
Hoeveelheid milliampere is voor de gebruiksduur (ook niet verkeerd om te meten; maar dat weet je pas zeker na een paar keer gebruiken, omdat li-ion ingewijd moet worden)

Mijn ervaring is dat een 3e partij batterij bij merken zoals canon hun geld waard zijn; Ik heb het een aantal keer gedaan bij meerdere modellen zowel canon als Nikon geen problemen mee gehad.
(Ik las op fora dat mensen ze ook onder de €20 euro kopen en dat ze de officiële uitleven..
Dat zal niet altijd zijn maar officieel is niet per definitie superieur in dit geval.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat laatste stuk tussen haakjes kon wat duidelijker met een extra komma ofzo xD Als iets niet duidelijk is e.d.,
voel je vrij het hier te vragen:

Andere antwoorden (1)

Ik koop al jaren bij Subtel.nl en ze hebben mij altijd goede kwaliteit geleverd. Volgens mij loop je geen enkel risico.