Wat is een goeie camcorder onder de 200 euro?

Ik wil graag HD, en veel zoom
voor onder andere, video's over m'n nail art te maken en op Youtube te posten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Ik heb een uitgebreide pocket digitale camera... Panasonic DMC-TZ8, toen ik hem kocht was die iets duurder dan 200, maar misschien nu inmiddels al iets goedkoper.

Hij heeft een 10 x optische zoom (aan digitale zoom heb je weinig, dat krijg je achteraf op je pc ook voor elkaar)

Hij neemt HD kwaliteit filmpjes op. En hij is ook nog eens handzaam ook.

Ik heb vaak wel kritiek ivm met functies die ik mis en zo, en ik vind filmpjes die van goede kwaliteit zijn ook belangrijk en ik kan je zeggen dat ik echt niks te klagen heb over dit apparaatje. Ik ben uitermate tevreden. Het is altijd wel handig om een extra accu erbij te nemen, om te wisselen als er 1 leeg is, maar is geen must natuurlijk.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als ik de kop lees is mijn antwoord: Geen.
Maar vervolgens vertel je wat je er mee gaat doen. Heb je een aldi in de buurt? Die heeft er regelmatig een in de aanbieding. Gewoon kopen. Maar sommige telefoons doen het beter. Succes.