Hoe komt het dat mijn foto draait na het maken van de foto?

Ik heb een iPod 4g, als ik daar een foto mee maak met de binnenste camera dan draait de foto na het maken, hoe kan ik er voor zorgen dat dat niet gebeurd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
4.1K

Antwoorden (3)

Dat heeft te maken met de positie van de iPod op het moment dat je de foto maakt denk ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mogelijk kun je in de fotostand of ergens in het instellingenmenu de instellingen aanpassen die met het roteren van foto's in de iPad te maken hebben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij je menu draai positie uitschakelen