Hoe kan ik mijn video's overzetten van Sony DCR-HC19E op mijn Dell laptop (XPS L502X) Windows 7? Ik heb geen cd of kabel meer!

Mijn vriend is bijna jarig en wil dit als cadeau voor hem oplossen...

Toegevoegd na 54 minuten:
Het gaat om Mini DV bandjes

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (2)

zet ze op een sd kaart of stickje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een firewire kabel, te koop bij elke electroboer.

Toegevoegd na 29 seconden:
En Windows Live Movie Maker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij heeft zijn laptop geen firewire ingang... Ik heb een plaatje toegevoegd van de ingangen. Please help me..