Na een firmware update doet mijn camera niets meer, hoe los ik dit op?

Het is een olympus vr320 en na de update van 1.0 naar 1.1 wordt het scherm meteen zwart en blijft zwart en ik kan niets doen. wanneer ik de usb erin doe gaat de lens weer in. Maar hij maakt geen verbinding met de pc dus ik kan niet opnieuw de firmware laden. Ik heb twee berichten op internet gevonden waarbij iemand dit had, maar wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Op internet worden zulke updates altijd ergens beschikbaar gesteld. Download de vorige versie en installeer die op je camera
Via google valt het meestal zo op te vragen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
" Maar hij maakt geen verbinding met de pc dus ik kan niet opnieuw de firmware laden."