Gisteren zijn er camera's geplaatst bij mij in de straat.Nu heb ik geen ontvangst meer met mijn mobiel.. kan dat met elkaar te maken hebben?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Het zou heel misschien kunnen dat de camera's hun signaal draadloos doorgeven op een frekwentie die je GSM-ontvangst stoort. Misschien kun je klagen? Maar voordat je dat doet, ga eerst naar je buren en kijk of iedereen er last van heeft. Kan ook verschillen per provider.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat geen ontvangst van je mobiel niet van die camera's af hangt.
Er is namelijk laatste weken veel storingen met providers. vorige week had vodafone bv geen ontvangst.
gisteren lebara KPN. vorige week Orange had ook geen ontvangst.
Wat is jou provider?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
T-Mobile..maar het ligt volgens mij echt aan die camera's...
AWM
14 jaar geleden
Dat waren allemaal storingen die grote delen van het land troffen, zo niet iedereen in Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had nergens last van met mijn KPN telefoon. Het kan iig wel toeval zijn maar dat is geen reden om niet eens na te gaan vragen wat er met je bereik is gebeurd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke storingen heb je het over?
Dat kan zeker! En vooral met het T-mobile netwerk, dat is het meest waardeloze netwerk van NL....
Waarschijnlijk zijn de camera's inderdaad draadloos, en stoort de frequentie van die dingen op jouw telefoon. Iphone zeker?