Hoe kan ik zorgen dat mijn micro-sd adapter kaartje niet de hele tijd op de lock gaat?

Ik probeer dus mijn micro-sd kaart adapter kaartje in mijn camera te stoppen. Steeds als ik dat doe gaat het (nogal losse) knopje van de lock naar boven. Dat komt omdat hij tegen de camera aan komt, en daardoor schuift hij die kant op. Dan zegt mijn camera iedere keer dat het geheugenkaartje tegen overschrijving is beschermt. Dus dan kan ik er niks mee.

Kan ik het knopje er ook af halen, of vast laten zitten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Lijmen met secondelijm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar wat nu als hij er niet meer inpast?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ook niet veel lijm nodig. En anders kan je het overtollige wegschrapen met een mesje