Alles mag maar voor het rijbewijs, paspoort, id bewijs etc zullen die vrijwel zeker afgekeurd worden. Het moet aan zoveel eisen voldoen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Als jij je aan de regels houdt wel. De kans is groot dat je pasfoto afgekeurd wordt. Zelf doen pakt dan duurder uit. Maar het mag dus wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De eisen waaraan een officiële pasfoto moet voldoen zijn duidelijk omschreven.
Als je in staat bent om een foto te maken die aan die eisen voldoet dan mag dat dus.
Voor iets minder officiële zaken zoals bijvoorbeeld een OV-chip kaart wordt zelfs op de site aangegeven dat je een portret uit een digitale vakantiefoto mag "knippen" om op de kaart te laten afbeelden. (heb ik zelf ook gedaan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie tip, die laatste!+
ja dat mag hier zijn de regels http://www.fotoscene.nl/workshops/photoshop/zo-maakt-u-zelf-pasfotos.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat een foto bij de bruna een stuk goedkoper is dan alles wat je nodig hebt van de lijst van jouw site. Overigens heb ik al 1 fout gevonden: een pasfoto voor rijbewijs etc MOET in kleur zijn. Maar goed, je hebt wel antwoord gegeven op de vraag ;)