Hoe kunnen een Canon Powershot A40 en een Powershot SX10 samen de ZoomBrowser EX software gebruiken?

- de A40 word niet (meer) herkend door CameraWindow
- laatste driver voor beide camera's geïnstalleerd: geen verbetering
- laatste versie van ZoomBrowser geïnstalleerd: geen verbetering
- camera's maken beide geldige USB verbinding, te zien in Windows XP

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Start / uitvoeren / eventvwr.msc {enter}: staan daar foutmeldingen onder 'Application' of 'System' m.b.t. de software? Zoek naar foutmeldingen in de lijst die voor 't eerst verschenen toen de problemen in de software zich voor 't eerst voordeden.
Verder neem ik aan dat je ook geprobeerd hebt de software eerst te verwijderen (en rebooten) voordat je 't opnieuw installeerde?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen foutmeldingen in EventViewer; Windows ziet de camera wel! Ik denk dat ik de CF kaart eens in een kaartlezer stop om te kijken of de Canon software wel het kaartje kan vinden...

Andere antwoorden (1)

Ik zou het zo doen: de Zoombrowser compleet deinstalleren, reboten, actuele software opnieuw installeren en camera 1 aansluiten, reboten, tweede driver installeren (niet de hele Zoombrowser) en de tweede camera aansluiten.

Anders bij canon kijken of daar een oplossing aangeboden wordt.