Wat is het i.auto knopje op mijn camera?

Ik heb een JVC everio gz-ms150. een camcorder waar ik heel tevreden over ben, maar er zit bovenop een knopje i.AUTO. Maar wat kan ik nou met dat knopje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Dit staat voor intelligent auto of smart auto. De camera registreert objecten voor de camera en stelt o.a. de scherpstelling correct in.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hierbij tevens de handleiding.

Toegevoegd na 5 minuten:
Een i.auto knop zie je wel vaker terug op camera's. Je kunt vaak met de hand een bepaalde scene kiezen, bijvoorbeeld portret, landschap e.d. Een i.auto knop analyseert het beeld en stelt dit zelf voor je in. De i.auto functie op jouw camera detecteert 12 typen vooringestelde scènes.

Op bladzijde 23 van de handleiding kan je lezen hoe je dit instelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat er geen beter antwoord is.
Dankje voor je antwoord!