Ik liet vroeger altijd fotorolletjes afdrukken via de post. Weet iemand nog hoe deze NL fotoafdrukcentrale heette? Het zal medio 1985/86 zijn geweest.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
Pieter2011
12 jaar geleden
PrestoPrint? Fotohome 2000?

Antwoorden (3)

Dat is niet meer mogelijk, omdat bijna niemand fotorolletjes meer gebruikt en bijna iedereen heeft nu een printer met een sd klaartlezer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het moet zeker de BAC Collor zijn geweest in Steenbergen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is afgeschaft omdat er bijna geen foto rolletjes gebruikt worden, ( best jammer want ik vind foto rolletjes het leukste wat er is ) maar als je ze wil opsturen, kan dat misschien wel bij de HEMA of supermarkt. Succes