Ik heb een Lumix tz5. Is er een mogelijkheid om er een externe microfoon op te plaatsen, zo ja hoe en welke dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er een mic. Input opzit dan kun je in iedergeval een externe microfoon er op aan sluiten. Een houder kan op het toestel zelf zitten onder een schuitje, zit deze er niet, dan zal je een alternatieve houder moeten gebruiken

Antwoorden (1)

De vele reviews die er zijn over de tz5 zeggen niets over een externe microfoon aansluiting.
Wat ik wel tegenkom is dat de ingebouwde microfoon op een verkeerd gekozen plek zit waardoor je er vaak met je vinger voor zit. Misschien als je hier beter op let dat het niet nodig is?

Een zeer uitgebreide review;
http://www.imaging-resource.com/PRODS/TZ5/TZ5A.HTM