Windows moviemaker heeft daar een optie voor, linksboven zou ergens muziek toevoegen moeten staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan welk programma je gebruikt.
Bij Windows Live Movie maker staat een optie met 'Muziek toevoegen'. Daar klik je op en dan zoek je het liedje die je wilt.

Bij bijvoorbeeld Sony Vegas Pro, sleep je de muziek naar de balk waaronder jij het wilt hebben.

Het is allemaal niet zo moeilijk. Het meestvoorkomende is slepen of een optie met muziek toevoegen. :) Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, voor nieuwe regel moet je dus niet op enter drukken.

Iedere video montage programma heeft wel een mogelijkheid om muziek toe te voegen. Let echter wel op dat als je een dergelijk filmpje op YouTube zet zal die wel verwijderd worden wegens rechten. Maar zoals Pinnacle heeft een mogelijkheid om muziek te genereren. Zo'n muziek stukje kan je zo lang maken als noodzakelijk. Daar zitten dan geen rechten op.