goede aankoop? digitale fotocamera van de kruidvat?

kruidvat heeft voor 40euro een digitale camera te koop van het merk fujifilm, iemand ervaring met aankopen electronica van kruidvat (dus geen action kwaliteit enzo)
zou dit een goede en betrouwbare aankoop zijn? als ik er problemen mee krijg zou kruidvat dan goed helpen?
omdat ik problemen heb met software van huidige camera. wil ik deze kopen..
heb eerder een camera (dv140) gekocht van kruidvat voor 30euro maar de kwaliteit van die opnames was echt slecht. kruidvat nam die camera ook niet terug..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus je koopt een camera van 30 euro en bent daar ontevreden over en gaat daarna een camera van 40 euro proberen? Koop dan gelijk een degelijk en goed apparaat, dat scheelt dan ook een hoop geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overigens is het niet Kruidvat die de kwaliteit bepaald, wel hoe ze met retour om gaan en dat is niet naar wens, dus waarom zou je het nog een keer proberen.

Antwoorden (3)

Ik heb hele goede ervaringen met Fujifilm Het enige waar je op moet letten is dat hij een accu heeft, en geen batterijen. Want dat is een drama. Megapixels lijkt ook prima in orde voor een-snel-goede-foto-maken voor een standaard gebruiker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://online.kruidvat.nl/product/66365/FujiDigitaleCamera.html Weinig specificaties, maar ga er maar van uit dat een camera met die prijs geen accu heeft maar op batterijen werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in krantje van kruidvat staat niks over batterij of accu in, als ik google kom ik in specificaties daar staat aa baterij,
ik heb met kodak ook een drama ook om baterijen, somige merken batterije passen niet goed ofzo (net wat kleiner waardoor de contact punten geen stroom krijgen..), nieuwe baterijen maar camera gaat niet aan..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad. heb het gezien, aa batterijen. Beter niet doen. Kijk eens bij de mediamarkt. Fujifilm is wel een heel goed merk. ik heb er een met een accu en geloof me, dat gaat veel langer mee.
40 euro is toch echt de onderkant van de goedkope markt. Dus een goede aankoop wil zeggen dat je niet veel eisen stelt aan kwaliteit (beeld, accu, bedienbaarheid en instellingsmogelijkheden) en na misschien een jaar of 2 jaar een andere wilt hebben.

Anders zou ik toch voor een camera gaan die 60-70 euro kost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb even gegoogled op de fuji finepix C10 en die wordt bij kieskeurig.nl helemaal niet weergegeven. Als ik hem zo bekijk lijkt het me echt helemaal niets maar ik kan niet voor jou bepalen wat jij voor eisen stelt aan foto's. Ik heb geen ervaring met reclameren bij de kruitvat maar jou eigen ervaring is niet erg positief.