Hoe kan ik video's upladen van de Sony HDR-SR11E?

De video bestanden zijn in CPI. Hoe kan ik deze converten naar bijvoorbeeld .Avi? Ik heb opnames gemaakt met een geleende cam en kan niet met Adobe premiere de bestanden openen. Hoe kan ik dit wel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan? http://winff.org/html_new/

Het beste antwoord

Je kan deze 2 gebruiken:

Sony Vegas

of

Pinacle Studio Ultimate

Is in principe betaalde software. Maar probeer het anders even te downloaden (ik weet het, het mag niet..maar nood breekt wet)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zie onderstaande bron voor het antwoord in het engels. In het kort. Gebruik software uit de tweede bron hieronder om het om te zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel eens met een of ander programmaatje filmpjes van iemands telefoon ofzo omgezetr in AVI door te googelen op convert ....to AVI. Als ik dat met CPI doe krijg ik meerdere links, maar ik ben dus niet zo thuis in de materie. Misschien heb je hier iets aan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kon via google al het een en ander vinden.

De eerste link is bevat de gegevens van de camera;
De tweede informatie over de benodigde software;
En als laatste een software link.

Veel plezier ermee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet een video-converter downloaden. De rest wijst zich vanzelf. Ik heb precies een tijd geleden zo een probleem gehad, maar was zo op te lossen met die converter.