Hoe komt het dat me batijen van me Kodak (foto camera) snel leeg gaan ?

Ik maak veel foto's met me camera (Een Kodak easyshare Z812 IS) Alleen me baterijen gaan sle op. Kan ik hier wat tegen doen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe snel is snel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Euhhmm ik doe hem meestal 6 keer aan en dan ongeveer 10 minuten foto's of films maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is wel kort ja. Gebruik je oplaadbare batterijen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee gewoone baterijen van het merk van het merk: CP Ultra PLUS
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn dat alkaline batterijen? Misschien is het toch tijd voor een nieuwe camera. Eentje met een accu. Jou vraag is precies waarom ik een camera met een accu adviseer.

Het beste antwoord

Probeer eens batterijen die speciaal voor camera's gemaakt zijn. In de naam zit dan iets van "photo", of zo, batterijen die het in een zaklamp of een radio goed doen, zijn daarom nog niet goed voor een fotoapparaat. Zelfs voor een flitser zijn weer andere. Vraag eens bij een echte fotowinkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede antwoord

Andere antwoorden (1)

Minder dan 1 uur opgeladen.
Je hebt iets aan staan wat veel energie verbruikt
Camere is oud?
Of je speelt er echt teveel mee