Hoe kan ik een middelvingertje (pootje) Op deze foto krijgen?

Ik wil deze poes op deze foto graag het middelvingertje op laten steken. Het is als grapje bedoeld, ik vond het tongetje en de stand van het pootje erg geschikt om het middelvingertje erbij omhoog te hebben.
Ik heb zelf geen programma waarmee ik het goed kan doen. Als iemand het zelf al kan doen, graag en verder alle tips welkom!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Op http://pixlr.com/editor/ kan je clonen (Clone Stamp Tool).

Zie hier het resultaat...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal te leuk! Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Superhandige link! Die kende ik nog niet. Bedankt!
++
Kristal
12 jaar geleden
Hahaha, wat léuk!!
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha lachen! + 1

Andere antwoorden (3)

Met paint kan je al aardig wat knutsellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok, dat is een begin. maar het is best lastig omdat de achtergrond van het pootje het lijfje is. Als de achtergrond nu de bank was, dan zou het makkelijker zijn....
je kan gratis GIMP gebruiken, een soort photoshop

Toegevoegd na 1 minuut:
Hieronder de link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan wat voor kwaliteit je wilt. Als je wilt dat het heel echt lijkt, dan zou je toch echt voor Photoshop of Gimp moeten gaan.

Met paint kan je ook wel wat knutselen, plaatje openen in paint, vrije selectie kiezen (links bovenin) grofweg het middelvingertje uittekenen op de poot van de kat, deze kopieeren en daarna plakken (verschijnt rechtsboven in het scherm) en deze slepen naar de locatie waar je hem wilt hebben. Dan de kleuren selecteren met het pipetje, en dan met het potloodje of spuitbusje de vorm en overgang in kleuren aanpassen.

Maar goed dan krijg je wel een simpeler resultaat dan met andere progjes.
Hieronder een voorbeeldje hoe het kan worden, binnen 2 minuutjes in elkaar geprutst dus svp geen oordeel over mijn creabea vermogen. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whahah, ik zal geen uitspraken over je creabea talent doen!
Maar het is een beginnetje! + voor je talent!
Kristal
12 jaar geleden
:-))))
Ik wist niet eens dat het kon maar wat leuk!!!
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das grappig! + je