Zet al je foto's op je pc dmv het (bij je camera meegeleverde) kabeltje. En brand al deze bestandjes naar je dvd met bv nero. Je kan ze trouwens ook op een cd zetten. Die kun je ook op de dvdspeler afspelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Of haal het geheugenkaartje eruit en stop dat in een pc of kaartlezer.

Toegevoegd na 11 uur:
Als de foto's op je harde schijf staan, kun je ze vervolgens op een DVD branden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je camera aansluiten via je usb kabel, dan de computer aanzetten en dan pas je camera! Je computer "herkent"jou camera dan als extern harde schijf. vanuit het bestand van je camera kan je die fot's selecteren, je kan ze dus eerst bekijken, die je wilt overzetten op je computer. Als ze op je computer staan kan je ze eventueel bewerken bijv. rode ogen wegwerken, formaat aanpassen of juist een gedeelte van de foto behouden. daarna kan je de bewerkte fotos afdrukken en of opslaan. Bewerken en opslaan wordt bijna altijd gevraagd nadat je iets gedaan hebt met de foto. Opslaan op cd en of dvd is altijd mogelijk ook zonder de fotos te bewerken. Bij wat grotere programmas Bijv NERO kan je onder je fotoreportage eventueel een muziekje zetten en een diareportage maken. Dan verfraai je alles nog meer. Maak wel altijd een back up voor je echt gaat "klooien" dan kan je altijd nog iets terug zetten.
veel plezier
Pieter