hoe kan ik de webcam op een laptop (ingebouwd) uitschakelen?

Zodat er op msn bijv. alleen maar de webcam van de ander aan kan.

12 jaar geleden
in: Camera's
11.4K

Het beste antwoord

Als je op de pc naar apparaatbeheer gaat kan je de webcam daar ook volledig uitschakelen. Het apparaat is dan niet meer in staat te filmen totdat je hem daar weer inschakeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij msn is dat natuurlijk makkelijk. Die kun je uitschakelen bij Extra >Audio en video instellen.
Wil je zeker weten dat 'ie geen beeld uitzendt, is de simpele weg: een plakkertje erover.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Weet je zeker dat je veilig bent, met zo'n plakker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet 't natuurlijk geen transparant plakkertje zijn.
Bij mij zit er een fn toets en dan fn+f6( daar staat Icon van webcam)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dat allemaal te lastig is, is een zwart stukje tape ook heel effectief!