Convert deze converter ook miniDV cassettes van videocamera's?

aangezien ik geen software cd voor mn camera heb zit ik met 10tallen bandjes die naar de pc overgezet moeten worden. ik hoop dat deze converter dat kan?

iemand ervaring mee? En als ik koop, kan ik het later na het uitproberen weer terugbrengen en mn geld terugkrijgen?

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 16 minuten:
Excuses, de link is er niet opgekomen.
Het gaat om deze converter: http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_25/OFF03.SHTML

Toegevoegd na 33 minuten:
Het gaat om een JVC
GR-DF420

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Ik weet niet precies welke camera je hebt maar je hebt eigenlijk nooit een cd nodig om hem werkend te krijgen op je PC, gewoon een firewire kabel zou voldoende moeten zijn. Welk model heb je?

Toegevoegd na 31 minuten:
Het apparaat is een audio-cassettebandjes converter dus die zal je niet helpen.

Toegevoegd na 34 minuten:
Je kan ook gewoon een DV-videocamera van je vrienden gebruiken, de tapes zijn uitwisselbaar zover ik mij kan herinneren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat niet herkennen is een goede truc voor, namelijk je camera aansluiten en aanzetten voordat je de PC opstart.