Ik heb ervaring met verschillende merken digitale camera's. Wat ik van Olympus vind is dat hij de mooiste kleuren geeft en vaak mooiere foto's dan bv Sony, Nikon of Samsung. Prima camera's :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Helemaal mee eens! De kleuren zijn veel natuurlijker dan bij al die Japanse merken, inclusief (mijn) Panasonic en Canon.
Ik heb een paar jaar geleden een Olympus Tough 600 gekocht voor mijn dochter. Zij is niet altijd even voorzichtig, dus ik zocht een shock- en waterproof makkelijk beginnerstoestelletje.
Het toestel heeft ons nooit in de steek gelaten. Zelfs leuke onderwaterfoto's gemaakt in zwembad en rivier.

Mijn vader heeft jarenlang gekiekt met een heel erg compact Olympusje (paste in een borstzak). Ook prima kwaliteit: mijn vader is vrij kritisch, maar zwoer bij dit apparaatje.
Bronnen: