Ik heb een sleutelhanger camera gezien. Is deze spycam goed?

De titel zegt het al.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Ik heb er een paar weken geleden eentje gekocht,
Het ding werkt wel, maar de kwaliteit is niet zeer goed.

Je moet het meer als een soort speelgoedje zien.
Het was bijvoorbeeld een hele uitzoekerij om de tijd en datum die in beeld meeloopt gelijk te kunnen zetten.

Toen ik het gevonden had bleek dat toch niet goed te werken.

Maar ja, wat verwacht je voor nog geen 9 euro!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En nu Koos, heb je zeker mooie close ups van al je sleutelgaten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha ha, nee ik heb geprobeerd een stukje video in het café op te nemen, maar de beelden waren te donker en het geluid vrijwel onverstaanbaar.
Buitenopnames lukken er wel redelijk goed mee, maar verwacht geen HD.