Ik wil een videocamera tussen €150 - €250 kopen, iemand suggesties? Alvast bedankt!

Het liefst zou ik zo'n pocketcamera willen kopen, maar heb het gevoel dat de kwaliteit hiervan niet naar wens is. Mijn belangrijkste eis is dat hij redelijk goed in het donker filmt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
1K

Antwoorden (5)

Mediamarkt heeft deze week mooie aanbiedingen, digitale camera's. Die zijn van prima kwaliteit dus kijk op www.mediamarkt.nl
12 jaar geleden
Samsung SMX F30

Kijk eens op www.kelkoo.nl, zoek op "camcorders" en selecteer op "laagste prijs".

Succes!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk op vergelijk.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een pocketcam zie ik meer als een gimmick. Heb even wat rondgekeken maar misschien is dit wat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals Mr. Tomaat al aangaf is dit een erg goede videocamera qua specificaties en reviews! Ik heb de videocamera alleen gevonden voor €250,-, zodat het in jouw budget past!