Waarom kan ik tweets van een aant mensen niet retweeten?

Heel raar sommige doen via iPod,computer,blackberry.
Maar ik kan bijv sommige mensen die via een bb doen wel retweeten en andere niet? Hoe kan dat, terwijl ze beide bb gebuiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
2.2K

Antwoorden (5)

Waarschijnlijk omdat zij dit zo ingesteld hebben!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of ze hebben het inderdaad zo ingesteld, of het is een storing.
Ik heb het ook wel eens gehad dat ik niet kon retweeten. Even later was dit weer wel mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan hebben ze hun profiel beschermd en kan je niet retweeten of als favoriet bestempelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat ingesteld voor iedereen of voor alleen mij dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor iedereen.
Dan hebben zij hum profiel als afgeschermd staan, zodat alleen mensen die hun followen (na goedkeuring) en dat niet iedereen die tweets kan lezen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze hebben t dan afgeschermd. Dan kan je zien door een slotje onder hun tweet