Hoe heet deze manier van filmen?

Gisteren bij het Eurovisie Songfestival kreeg je iedere keer een kort filmpje te zien waarin de kandidaat werd gepresenteerd. Deze filmpje waren vaak van bovenaf of verweg gefilmd en gaven je het idee dat je naar een bewegende maquette op schaal keek. Ik heb het al vaker gezien en vroeg me af hoe deze manier van filmen heet, hoe het ongeveer werkt en wat je er voor nodig hebt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad,hier nog een leuk filmpje: http://vimeo.com/3156959
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat was het +1