Video bewerk programma

Hallo,
Ik ben op zoek naar een video bewerk programma voor iphone/ipod 4g. Ik wil namelijk filmpjes in slo-motion kunnen zetten met het geluid erbij (ook in slo-mo) welk programma is hier het handigst voor?

Mvg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (3)

Het beste progamma voor alles is Sony Vegas pro (10 is het beste ) maar maakt niet uit welke
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarvoor is Free Make Video Converter uitermate geschikt :

http://www.freemake.com/free_video_converter/

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Populaire professionele video-montage pakketten die dit voor je kunnen doen zijn Adobe Premiere, Avid Studio en voor de mac Final Cut. Alleen zijn deze programma's wel vrij ingewikkeld voor een beginner.

Ik zou je aan raden om Adobe Premiere Elements ergens vandaan te halen, desnoods kan je op onderstaande link een proef versie binnen halen. Premiere Elements is een gebruikersvriendelijk alternatief voor de andere professionele pakketten, het doet alles wat je maar nodig hebt zonder dat het te verwarrend word.

Met Premiere Elements kan je bestanden meteen exporteren in een formaat wat je Iphone/Ipod makkelijk kan lezen! Enige wat je hoeft te doen is op Share of Delen te klikken > Mobile Phones & Players > iPod and iPhone - High Quality en je bent klaar.

Gratis ( met het internet is alles gratis ;) ) of versimpelde video editing software is al heel erg snel overladen met bugs, spyware of andere gebreken. Ik zou zeggen, begin direct met een van de betere!

Check de bron :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
? zoekertje? Iemand die niet weet wat voor programma die kan gebruiken om video's mee te bewerken en evt ook exporteren voor iphones heeft zeker weten geen ervaring met normale videobewerking programma's.. Videobewerking is een groot gedeelte van mijn vak, dus ik kan dat wel inschatten.