Hoeveel kost zo'n professionele camera die voor tv programma's gebruikt wordt?

Ik weet wel dat die dingen verschrikkelijk duur zijn maar hoe duur precies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
9.1K

Het beste antwoord

Beginnen bij 10000 euro tot over de 100000 ligt erook aan welke lenzen je gebruikt kijk maar is bij fofic.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik denk dat je daar gauw 7500 euro kwijt aan bent. Maar voor de duidelijkheid heb ik een site gevonden met de prijzen, dan kun je het vergelijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En het kan oplopen tot $100.000 voor een kaal exemplaar. (bron)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15000 € volstaat
Wij hebben er 3 full HD alles er op en der aan!
Van Panasonic
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor welk programma werk je als ik vragen mag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen ik werk bij een bedrijf hobby matig wij maken van opnames to de laatste dvd produceren wij ze... Daarom
Alberto Stegeman Radar en Peter R de Vries gebruiken een vaak cameraatje van 35 euro en dat is toch ook TV .Zie ie Spycam op Marktplaats
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt ook goedkope PRO camera's, zo kan je een een Sony PRO camera voor €1400 vinden bij Coolblue.
Hiermee kan je natuulijk geen live-uitzending mee doen, maar de beeldkwaliteit is wel geschikt voor TV programma's.