ik moet een film maken maar heb geen camera, wat moet ik nu doen om dat filmpje te maken?

ik moet een antwoord hebben anders krijg ik een onvoldoende!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (5)

Gebruik je mobiel of leen er een?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tekenfilm maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
school kan je niet verplichten om een camera aan te schaffen dus misschien dat je er kan lenen.

anders is er vast wel een kennis of fam. lid waar je even een camera van mag lenen, al zou ie op een oude telefoon zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als een school een opdracht geeft tot het maken van een film, dan zal de school ook vast wel camera's hebben die je kunt lenen. Ze kunnen studenten niet verplichten om een camera te hebben of te kopen.

Dus gewoon even langs de AV-afdeling van je school lopen om te vragen of je er één kunt lenen.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegenwoordig op bijna iedere telefoon zit wel een camera en je hebt zoveel vrienden, kennissen en familieleden dat er wel iemand bij zit waarvan je de telefoon kan lenen om de camera te gebruiken.