filmpje bewerken

sinds een poosje heb ik een digitale hd videorecorder, en heb er een filmpje mee gemaakt van 5 min, nu had ik camera op pc aangesloten , en filmpje staat op mijn pc maar nu met bekijken staan de gegevens , wat ik ook in het lcd scherm zie terwijl ik film ( accu duur opname tijd ,en hoelang ik nog kan filmen) hoe krijg ik dit weg.
moet ik wat wijziggen op de camera of met een progje en heel de film bewerken

heb een sony hvr hd 1000e pro.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Dit is heel raar. Normaal gesproken hoort deze info niet mee opgenomen te worden, maar alleen getoond op het display. het enige wat opgenomen kan worden is de tijd en datum. Check even het menu van de camera of daar iets in te stellen valt. Als het goed is neem je op MiniDV je video op. Via Firewire moet je dit ' capturen' naar de harddisk van de PC. Via firewire kopieer je zeker weten alleen het beeld zoals het is opgenomen. Als die video ook is voorzien van deze opname info, ligt het zeker weten aan de instelling van de camera. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik gebruik altijd movie maker, en daar heb ik dat nooit. Het kan ook aan je camera liggen. Probeer eens een ander programma, dan zie je waar het aan ligt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben bang dat dit over je normaale film is opgenomen.
je kan kijken of dat er niet overheen is gezet maar ik ben bang van niet. onder je opties in je cam is wel te vinden dat dat er uit gelaten wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet de instellingen van je camera (display) aanpassen. Uitschakelen dus..anders pikt hij dit beeld mee met overname naar de pc...