Wat is een goede niet te ingewikkelde cursus/workshop om met een digitale spiegelreflex camera om te gaan.

Ik bedoel om net dat beetje meer te weten dan hem op volautomatisch te zetten en foto's te maken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (7)

Kijk hier maar eens:

http://www.hema-onlineleren.nl/cursus_detail.asp?CursusID=18

succes

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie geen win7 als besturingsprogramma, dus let op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op youtube staan meestal eenvoudige workshops hoe je het beste te werk kan gaan. Wellicht kan je daar iets vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zullen er misschien wel op internet staan. Ik weet ook niet wat voor camera je hebt, maar voor nikon en canon heb je al bij een goede boekenzaak de nodige info en camara gericht.
Ook zijn er veel fotozaken die workshops aanbieden. Kost wel wat maar dan krijg je wel praktijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel steden hebben een volksuniversiteit. Daar worden vaakfotografiecursussen gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fotogram in Amsterdam geeft dikwijls cursussen. Echt een aanrader en je komt veel met passie in aanraking.
Volgens mij www.fotogram.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier in huissen vlak bij arnhem is er een foto graag die geeft cursussen .. miss zit er bij jou ook wel 1 in de buurt die dat doet...

Toegevoegd na 20 seconden:
uhh fotograaf :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op www.fotocursus.startpagina.nl

Daar staan fotocursussen en workshops op die bij jou in de buurt gegeven worden. Er staan ook (gratis) online cursussen op.