Waar vind ik een overzicht van digitale COMPACT fotocamera's (geen SLR dus) die in Full HD kunnen filmen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
1K

Het beste antwoord

Ga naar onderstaande link op kieskeurig.nl en vink aan "Filmen in Full HD"
http://www.kieskeurig.nl/digitale_camera/zoeken/uitgebreid

Et voila!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hier kan je fotocamera's vergelijken: http://www.dpreview.com/reviews/compare.asp

Je kan dan bij format "compact" kiezen en bij movie clips "1280". Je krijgt dan een overzicht van alle compactcamera's die HD kunnen filmen. Ik kan helaas niet direct naar de vergelijking linken, dus je moet even het formulier zelf invullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze krant testte 5 camera's. Misschien kan het jou helpen.

Toegevoegd na 3 minuten:
De website van deze winkel bied je een handige manier om toestellen te vergelijken. Met aanvinkmogelijkheden i.v.m. filmen in HD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op prijsvergelijk.nl en geef als voorbeeld de Sony Cybershot DSC-HX5. Trouwens een fijne camera met full HD en erg compact met 10xzoom. Ben als fotograaf erg content met camera. Leuke panoramafuntie.
Succes.