Video-8 film digitaliseren

Hoe kan ik mijn video-8 filmbandjes op DVD's laten zetten? Het gaat vooral om een goed resultaat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
1.1K

Antwoorden (3)

Er zijn bedrijven die dit professioneel voor je doen. Als kwaliteit van belang is, niet zelf gaan kl*ten.

http://www.vidvd.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het ook bij de HEMA laten doen:
http://www.hema.nl/nl-NL/foto/winkel/naar_dvd.aspx
13 jaar geleden
Gaat het om veel bandjes?? zo ja, heb je een redelijke computer?? dan is dit heel makkelijk zelf te doen. Er zijn zat software progjes in omloop waar je prima resultaten mee kunt behalen en mocht de computer c.q. video kaart niet over een analoog ingang beschikken dan is een extra kaartje zo geplaatst. Er gaan wat uurtjes in zitten maar dat is snel terug verdient.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jesu.... , wat is dat in hemelsnaam voor een scanner, maar ter zijde je hebt het over dia's en de vraagsteller heeft het over video-8 (is iets heel anders, zijn bewegende plaatjes)