Waar vind ik een goede audio set voor een niet al te hoge prijs?

Ik zoek een audio set,
Met minimaal 2 speakers en een grote bas voor op de grond.Waar kan ik die vinden,En voor hoeveel?

Extra Info:

Woonplaats:Groningen
Maximaal 60/70 euro kan er natuurlijk wel ietsje over heen;p

Het liefste het beste voor de laagste prijs ;).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

logitech is naar mijn mening een goed en niet duur merk, ze hebben een set met 5 speakers plus een bas voor ongerveer 80 euro geloof ik. gewoon te halen bij de mediamarkt, bcc, plaatselijke computerwinkel, of misschien op marktplats...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Probeer onderstaande link eens. Bij wehkamp gezien.
jc54
13 jaar geleden
marktplaats
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tot mijn niet geringe verbazing kom je steeds vaker goede audioapparatuur tegen bij kringloopwinkels.
Overigens moet je home-entertainmentsets niet vergelijken met een goede stereoset met twee boxen of met een set computerluidsprekers.
Voor je budget kun je waarschijnlijk goed slagen.
Sluit je je set echt op de computer aan, neem dan een GOEDE computerluidsprekerset.
Kijk vooral niet naar het formaat van de bas maar kijk met je oren, dus luister goed.
Zelf heb ik een Altecs-Lansing set, jaren gelden gekocht voor 6- Euro met een relatief kleine subwoofer.
De set klinkt echter formidabel en ook een hele woonkamer kan hij vullen met goed mooi en diep geluid!
Deze set heb ik dan ook "op gehoor " gekocht.
Zowel het aantal Watts, de prijs als het merk zegt niet eens zoveel, je komt het goede spul in alle merken , prijsklassen en formaten tegen, dat geldt helaas ook voor rommel!
Je kunt beter geen HiFi stereoset op je computer aansluiten, dat levert wel eens misaanpassing, vervorming, brom en storing op.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga voor een goede versterker met mediaplayer ingang en een stel stevige speakers! je pc aan de versterker en je hebt top kwaliteit.. HARD en BASS jiehaa..