ik heb een ipod nano helemaal leeg gehaald maar er staat dat ik nog maar 1,7 van de 4 GB over heb hoe kan dit en wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

formateeren :) dat hept. anders ff kijen of er geen verborgen bestanden opstaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor methode heb je gebruikt om alles er af te halen?
Want er kunnen allerlei bestanden op staan, muziek, album covers, filmpjes, afbeeldingen.

Als je echt alles wilt verwijderen, dan moet je de iPod aansluiten op de pc en iTunes starten.
Klik op je iPod, onder apparaten.
Nu zie je een overzicht scherm, daar staat in het midden een knop Herstellen, hiermee wordt alles teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Als het goed is krijg je dan ook een melding dat hiermee alle data verwijderd wordt.