Kun je een koptelefoonaansluiting van een ipod ook als microfooningang gebruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (5)

Nee.. Ipods hebben geen opnamefunctie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat ook, plus dat je Ipod geluid over je mic heen gaat stuuren. die daar dan weer niet tegen kan en doorbrand. en eventueel je versterker in je Ipod sloopt:) niet probeeren. geeft een hoop schade:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ipod touch (3g) of iPhone heeft wel degelijk een opname functie, alleen zijn er speciale oortjes met microfoon erbij, waarmee je ook nog is volume kan bedienen, die zowel kunnen afspelen als kunnen opnemen. Of het werkt als je een gewone microfoon er in doet weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Goed antwoord, je kun het beste de oortjes met microfoon aansluiten.
Absoluut NIET! NEEN!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, probeer maar eens.
steek je je microfoon in het koptelefoon gaatje en je gaat naar (bv.) dictafoon, zul je niks merken.
hiervoor moet je speciale oortjes kopen, goedkoopst heb je ze voor 25 eurie (van apple dan)