Iemand ervaring met een hoofdtelefoon met nekband?

Ik ben dus op zoek naar een hoofdtelefoon met een band, oordopjes bevielen mij niet zo goed. Nu heb ik dus al een andere hoofdtelefoon in huis, met een band om het hoofd. Echter, als ik iets naar voren buig, glijd het meteen van mijn hoofd af. En dus kan ik er vrij weinig mee. Dus ben ik op zoek gegaan naar iets anders, en kwam ik uit bij een hoofdtelefoon met nekbankd. Nu vroeg ik me af, is dat beter? Valt het nou niet zomaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Ik heb zelf de Philips SHQ4000 met nekband. Gebruik hem onder andere tijdens het hardlopen. Blijft prima zitten.