Cd speeler stuk?

Het begint wel een nummer te spelen, dan na korte tijd geeft error aan. Is er wat aan te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

De laser die de CD afleest gaat door een lensje, als dat vervuild is kan je dergelijke problemen krijgen.
Als je bij het lensje kan kan je het gewoon schoonmaken met een brillendoekje of een wattip met spiritus.
Ik heb al eens een CD-speler met een slijptol te lijf gegaan omdat hij niet open ging, daarna heeft hij nog jaren gespeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan je CD schoonmaken en 't leeslampje schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook aan de cd liggen. Al een andere geprobeerd?
Sommige cd spelers spelen geen gebrande cd's af...

Andere oplossing... andere cd speler proberen doet die het wel... dan nieuwe cd speler kopen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je cd beschadigd is, als er krassen op zitten kan de cd speler een error aangeven. Als de cd niet stuk is, dan is de cd speler zelf waarschijnlijk stuk. Dat kan aan meerdere dingen liggen. Je kunt het van binnen voorzichtig afstoffen of met de stofzuiger zachtjes de stofjes opzuigen om te kijken of het werkt, en anders moet je er een monteur naar laten kijken.